15.05 töötuba „Roheline turundus ja digitaalsed lahendused“
Autor: Kertu Liebert
15. mai töötoas keskenduti praktilistele viisidele, kuidas ettevõtted saavad oma digiturunduse strateegiaid muuta jätkusuutlikumaks ja vältida rohepesu ohtusid. Töötoa fookuses oli ausus, läbipaistvus ja väärtuspõhine kommunikatsioon – osalejad jagasid kogemusi ning arutlesid, kuidas rohepöördega seotud sõnumeid usaldusväärselt ja tulemuslikult edastada.
Arutelupunktid:
- Mis teeb turundusest „rohelise“ – ja mis mitte?
- Kuidas eristada rohepesu ausast väärtuspõhisest sõnumist?
- Milliseid digitaalseid kanaleid ja tööriistu kasutada kestliku sõnumi levitamiseks?
- Kuidas turundus saab toetada ettevõtte laiemat kestlikkuse strateegiat?
Siiri Puttonen (mentor): „Sa ei pea kõike homme valmis saama, aga nüüd sa tead, kust alustada – ja see ongi sinu rohelise teekonna algus.“