Veebinar: „Kuidas luua ja edastada rohesõnumeid?”
Uuringud näitavad, et tarbijate teadlikkus on üle maailma tõusu teel ja nad hoolivad rohkem kui kunagi varem sellest, kuhu nende raha läheb. Tarbija tahab olla kindel, et tooted või teenused, millele nad oma kulutused teevad, aitavad kaasa ühiskonna ees seisva suure väljakutse – keskkonna saaste ja sellest tulenevate kahjustuste – lahendamisele. Kuidas aga rääkida klientidele ja laiemale avalikkusele, et teie ettevõte on roheline? Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverk, Agenda PR asutaja ja partner Helin Vaher ning digikanalite strateeg Siiri Puttonen koos Naised ettevõtluses „Roheline ja hooliv maailm” turundus- ja kommunikatsioonijuhi Kadrin Kahuga rääkisid veebiseminaril rohekommunikatsiooni alustest, mõtestamisest, sõnumite loomisest ja edastamisest.
Veebinar toimus Eesti Ettevõtlike Naiste Assotsiatsiooni programmi „Naised ettevõtluses – roheline ja hooliv maailm” raames.